Divendres 31 de gener de 2025
|
00:29 H
La cita tindrà lloc al Centre de congressos d'Andorra la Vella.
La cita tindrà lloc al Centre de congressos d'Andorra la Vella. (Foto: Arxiu ANA)
Empresa

La tercera edició de l'Andorra Masters espera reunir la representació d'un miler d'empreses

El centre de Congressos d'Andorra la Vella acollirà el proper 20 de febrer la tercera edició de l'Andorra Masters, un dels esdeveniments empresarials més esperats de l'any que, sota l'organització de David Ayala, espera superar totes les expectatives.  

Andorra la Vella.- El centre de Congressos d'Andorra la Vella acollirà el proper 20 de febrer la tercera edició de l'Andorra Masters, un dels esdeveniments empresarials més esperats de l'any que, sota l'organització de David Ayala, espera superar totes les expectatives.

Amb una assistència prevista de més de 1.000 persones, aquesta trobada s'ha consolidat com un esdeveniment de màrqueting, innovació, networking i oportunitats per a empreses tant d'Andorra com d'Espanya. De fet, un 50% els assistents provindrà de cada país, la qual cosa reforça l'estreta col·laboració i la creixent sinergia entre ambdues economies.

L'esdeveniment comptarà amb cinc xerrades i taules rodones sobre màrqueting, IA i negocis impartides per experts de renom en diferents camps com Emilio Marquez (en llista Forbes Espanya i CEO del club de negocis La Latina Valley), Elia Guardiola (speaker internacional experta en màrqueting emocional i story telling) o Txema Cancio (expert en reputació online i intel·ligència artificial).

Els ponents abordaran els temes més rellevants per al panorama del màrqueting empresarial actual. Des de la transformació digital fins a les estratègies de creixement en mercats emergents, els participants tindran l'oportunitat d'aprendre de les experiències de líders que són una referència a les seves respectives àrees.

Un dels moments més rellevants serà la sessió de networking, que s'estendrà per més de dues hores i oferirà un entorn per a l'intercanvi d'idees i la creació de noves aliances comercials. Aquest espai d'interacció estarà complementat per una 'Gourmet Experience', en la qual els assistents podran gaudir d'una selecció de productes d'alta gamma.


L'esdeveniment compta ja amb el suport i patrocini d'empreses com Raiola Networking, SEOluciones, SEOCrawl, Modular DS, Phoenix Digital, SE Ranking, LEOlytics, el master de SEO tècnic Adsrubal o Getalink, entre altres.

Notícies relacionades