"/> "/>
Divendres 18 d'octubre de 2024
|
05:20 H
El CEO de SEOluciones, David Ayala.
El CEO de SEOluciones, David Ayala. (Foto: E. M.)
Speaker's Corner

Conèixer els mercats per triomfar en el món del màrqueting internacional

En el màrqueting internacional, sovint es té la creença que només s'ha de llençar el comerç digitalment per poder assolir un posicionament molt favorable en el mercat. Tanmateix, hi ha una sèrie de factors a tenir en compte com el previ coneixement dels mercats regionals, i a poder tractar-lo de forma independent. "És molt complicat entrar en 10 zones diferents i poder aconseguir una estabilitat" ha declarat el CEO de SEOluciones, David Ayala, en la seva xerrada 'Màrqueting internacional per vendre a tot el món des d'avui' inclosa en el marc de conferències Speakers'Corner que organitza periòdicament l'hotel Roc Blanc.

Escaldes-Engordany.- En el màrqueting internacional, sovint es té la creença que només s'ha de llençar el comerç digitalment per poder assolir un posicionament molt favorable en el mercat. Tanmateix, hi ha una sèrie de factors a tenir en compte com el previ coneixement dels mercats regionals, i a poder tractar-lo de forma independent. "És molt complicat entrar en 10 zones diferents i poder aconseguir una estabilitat" ha declarat el CEO de SEOluciones, David Ayala, en la seva xerrada 'Màrqueting internacional per vendre a tot el món des d'avui' inclosa en el marc de conferències Speakers'Corner que organitza periòdicament l'hotel Roc Blanc.

Aquesta fase del procés pot acabar sent complicada perquè ja hi entra un factor extra independent dels coneixements de màrqueting: els estudis de mercat. La recomanació és "començar a estudiar el màrqueting del teu país, i després ampliar-ho a altres territoris, també tenim aquesta part de l'estudi de mercat propi", uns coneixements que s'adquireixen a poc a poc, segons afirma Ayala. La part més complicada, però, són els perills relacionats amb els enviaments internacionals, on poden sorgir queixes que poden derivar en una mala imatge. "S'ha de tenir molt en compte quan s'entra en mercats desconeguts, veure que pots oferir o prometre i no generar-te una reputació dolenta que és difícil remuntar després" ha conclòs el CEO.

Notícies relacionades