Aquest divendres Pyrénées Andorra obre el nou corner de Brownie a la secció de moda de dona. Una marca de roba espanyola fundada el 2006 pel matrimoni format per Mercedes Ortega i Juan Morera. Brownie s’ha consolidat com una de les firmes referents dins del sector de la moda juvenil i amb un estil marcat per la tendència casual.
Pyrénées aposta per la moda jove perquè és fresca, atrevida i còmode. Els 'total looks' que ofereix Brownie compleixen aquests tres requisits. L’essència mediterrània i boho chic protagonitzen els looks d’aquesta firma per a les dones més cosmopolites i urbanes.
Les col·leccions es caracteritzen per oferir bàsics atemporals i peces de roba de major tendència amb una bona relació qualitat-preu. Brownie aposta per un estil molt proper al californià amb lemes en anglès i logotips que et reporten a la cultura americana. També predominen els colors i els estampats. A més, Brownie renova les col·leccions i va actualitzant els models de forma més habitual.
Brownie vol ser la marca de referència en moda per a adolescents i dones amb un esperit jove. Els seus dissenys d’estil mediterrani enamoren a un públic molt ampli combinant el casual amb l’esportiu. Els estilismes de la marca es basen en la feminitat, la qualitat i l’elegància.