Andorra la Vella.- La Confederació Empresarial Andorrana (CEA) ha posat en marxa un qüestionari obert a tothom per copsar l’opinió al voltant de la Marca Andorra. Ara s'està treballant en la segona fase que ha de definir la idea central de marca. L'enquesta es podrà respondre fins el proper dia 21.
La CEA està treballant en aquest projecte amb l'objectiu de posicionar Andorra com un destí per atraure inversió estrangera, talent i turisme. Fruit d'una àmplia investigació qualitativa i quantitativa, s’han identificat tres opcions candidates a 'Idea de marca' per al desenvolupament posterior de l'estratègia i un conjunt d'accions i polítiques que ajudin a enviar un missatge més coherent i consistent al món sobre Andorra i la seva singularitat.
La Marca Andorra va fer la seva presentació en societat el mes de maig amb una conferència a càrrec de Gonzalo Vilar, de l'empresa Bloom Consulting. Fundada el 2003, és una empresa especialitzada en el desenvolupament i avaluació d'estratègies de Marca País i Marca Ciutat. Treballa per governs nacionals, autonòmics i locals en l'àmbit mundial i col·labora amb primers ministres, presidents i alcaldes, així com amb les oficines de turisme, de comerç i agències d'inversió. Bloom Consulting posseeix una àmplia experiència en el sector, havent treballat amb més de 70 països en quatre continents.