Coca-Cola European Partners (CCEP) ha tancat els nou primers mesos de l'any amb un benefici net en termes comptables de 775 milions d'euros, fet que suposa un augment del 3,5% respecte al mateix període del 2017. Andorra, Espanya i Portugal continuen sent el principal mercat geogràfic de l'embotelladora per volum de facturació, encara que el seu pes en el conjunt total d'ingressos ha caigut del 25 al 24% en l'últim any.
En l'informe trimestral de resultats enviat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors d'Espanya (CNMV), l'empresa apunta que el seu volum de facturació va entre gener i setembre als 8.724.000 d'euros, un 4% per sobre de la dada del mateix període anterior.
En termes comparables, el benefici del grup es va situar en els 860 milions d'euros (+8%). Els responsables de CCEP han explicat que aquestes xifres inclouen un lleu descens de les vendes en volum (del 0,5%), a causa que "el temps favorable al Regne Unit, Alemanya i el nord d'Europa durant l'estiu no va ser suficient per compensar "unes condicions meteorològiques pitjors de les habituals a Espanya i França".
Altres factors que han tingut impacte en els seus comptes han estat els nous impostos sobre refrescos, especialment al Regne Unit. De cara al tancament de 2018, la firma manté la seva previsió de créixer en ingressos al voltant d'un 2 o 2,5% i confia estalviar entre 315 i 340 milions d'euros amb les sinergies realitzades dins del grup per a mitjans de 2019.
Els refrescos i begudes energètiques suposen el 85% de les vendes, davant del 15% de les aigües i els sucs.