Pyrénées disposa d'un nou espai a la planta zero, dedicat a la marca de joieria espanyola Aristocrazy. És el primer punt de venda de l'empresa a Andorra, que s'ha inaugurat aquest dimecres.
"Aristocrazy es diferencia en els materials i en el saber fer", ha comentat el responsable de la secció Daniel Truiàs, fent referència a la tècnica i directriu de la qual disposa la marca, part del grup de joieria Suárez. La marca es compon de diferents col·leccions, amb dissenys senzills que s'adapten a tot tipus de públic. Des de 'Savage', icona de la marca, fins a línies destinades a un públic més joves, com la col·lecció 'Fun'.
Des de Pyrénées valoren positivament l'arribada de la marca a Andorra. "Buscàvem una nova marca perquè ens donés un impuls al sector de la bijuteria i joieria i que no estigués al país", ha explicat la responsable de la secció d'accessoris, Ana Òdena. Els grans magatzems van pensar en Aristocrazy, ja que, com ha comentat Òdena, "ens va semblar que era la marca que en aquests moments estava més de moda i més reconeguda, amb una forta expansió".
Òdena també pensa que l'obertura del nou espai afavorirà a la marca de joieria perquè, en trobar-se en fase de creixement, "els ajudarà a ser més coneguts perquè a Andorra tenim molts clients estrangers". L'acte ha comptat amb la presència del director de grans magatzems Pyrénées, Ivan Armengot; la responsable de la secció d'accessoris, Ana Òdena; la responsable de compres, Toni Arp, i el director general de l'establiment, Ramon Oliva, que han tallat la cinta inaugural.