Barcelona.- Andorra Turisme i Grandvalira Resorts han iniciat aquest dimecres a Barcelona un ronda de desplaçaments que els portarà a diverses ciutats d’Espanya França per donar a conèixer la campanya d’hivern a la premsa. A la capital catalana hi han assistit més d’una cinquantena de mitjans, entre premsa generalista i especialitzada en el sector de la neu.
Andorra Turisme hi ha exposat els projectes més destacats en curs, com la col·laboració amb National Geographic, la nova marca Shop in Andorra — Experts en Compres, o l’estratègia per arribar a mercats més llunyans de la mà d’Andorra Selected, el segell destinat al turisme prèmium.
A banda, el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha fet una pinzellada de l’oferta global del país en benestar, compres, gastronomia i cultura, així com també les accions específiques que es fan coincidint amb els dies de Nadal. En aquest sentit, l’esquiador Joan Verdú, que ha assistit a la presentació, ha apuntat que “precisament és el que ens fa diferents de la resta: tenim unes grans pistes d’esquí, i un país ple d’activitats per gaudir-ne al complet". Les novetats de les estacions les ha presentat el director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma.
La ronda de presentacions es completarà amb trobades de premsa a Madrid, aquest dijous, i Tolosa i París, la setmana vinent.