"/> "/>
Dimarts 22 d'octubre de 2024
|
14:27 H
Un moment de la presentació de l'associació.
Un moment de la presentació de l'associació. (Foto: CIMA)
Empresa

Neix CIMA, per impulsar el 'coaching' i el 'mentoring'

Neix l’Associació andorrana de coaching i mentoring (CIMA) una organització sense ànim de lucre que vol impulsar i difondre les pràctiques professionals del 'coaching' i del 'mentoring' al Principat. La missió de l’associació és ajudar i guiar a les persones, empreses i organitzacions en el desenvolupament personal i organitzacional mitjançant el 'coaching' i el 'mentoring' per a què assoleixin resultats "extraordinaris".

Andorra la Vella.- Neix l’Associació andorrana de coaching i mentoring (CIMA) una organització sense ànim de lucre que vol impulsar i difondre les pràctiques professionals del 'coaching' i del 'mentoring' al Principat. La missió de l’associació és ajudar i guiar a les persones, empreses i organitzacions en el desenvolupament personal i organitzacional mitjançant el 'coaching' i el 'mentoring' per a què assoleixin resultats "extraordinaris".

L’associació realitzarà al llarg de l’any diferents activitats divulgatives a les empreses i al públic en general, i de capacitació per als 'coaches' i mentors, entre d’altres. També crearà un llistat dels que estan acreditats per professionalitzar aquesta tasca al país.

El president de CIMA, Ignasi Martín, ha manifestat que estan "molt il·lusionats amb aquest projecte" ja que els permetrà "fomentar el desenvolupament personal i professional, crear una xarxa de 'networking' i col·laboració professional, garantir estàndards de qualitat i ètica professional, així com promoure la visibilitat i el reconeixement d’aquestes dues professions”.

D’altra banda, la vicepresidenta de l’associació, Elisa Fité, ha afirmat que “els membres poden beneficiar-se de formació especialitzada, seminaris i tallers pràctics, i generar oportunitats de negoci, ja que es facilita l’accés a clients potencials o nous mercats al promoure als seus membres a través d’esdeveniments, màrqueting o associacions estratègiques".