Mango, un dels principals grups d'Europa de la indústria de la moda, impulsa el creixement de la línia juvenil amb la inauguració de la seva primera botiga Mango Teen a Andorra. Concretament, al centre comercial Illa Carlemany d'Escaldes-Engordany. L'obertura forma part del pla d'expansió de la línia juvenil que, tres anys després del seu llançament, preveu un creixement exponencial tancant l'exercici amb més de 25 punts de venda -prop del doble que 2023- i presència a 95 mercats a través del canal multilínia i el online.
La nova botiga incorpora el concepte de 'retail 'd'inspiració mediterrània 'New Med', que encarna l'esperit i la frescor de la marca. Aquest disseny, que compta amb la sostenibilitat i la integració arquitectònica com a elements clau, concep la botiga Mango com una llar mediterrània amb diferents estances en què predominen els tons càlids i els colors neutres, combinats amb materials tradicionals, artesanals, sostenibles i naturals, com la ceràmica, la toba, la fusta, el marbre, l'espart i la pell.
“L'obertura de la primera botiga de Mango Teen a Andorra mostra el nostre compromís per continuar inspirant i portant la nostra passió per la moda al públic juvenil, a més de ser un pas significatiu per continuar avançant en el creixement de la línia”, explica Berta Moral, directora de Mango Kids i Teen.
El creixement de Mango Teen s'emmarca en el pla estratègic 4E 2024-2026 de la companyia, que neix amb el propòsit d'impulsar la proposta de valor diferencial de Mango, l'aposta per la innovació i la sostenibilitat i l'impuls de les vendes mitjançant una gran expansió del seu parc de botigues i el creixement de totes les línies i canal.