Divendres 18 d'octubre de 2024
|
10:52 H
El supermercat Aldi obrirà a la Seu d'Urgell.
El supermercat Aldi obrirà a la Seu d'Urgell. (Foto: Aldi)
El supermercat Aldi obrirà a la Seu d'Urgell.
El supermercat Aldi obrirà a la Seu d'Urgell. (Foto: Aldi)
Empresa

Aldi obrirà el seu primer supermercat a la Seu d'Urgell el 18 de juny

Aldi continua empenyent el seu creixement a Catalunya amb l'obertura d'un nou supermercat a la Seu d'Urgell el pròxim 18 de juny. La cadena de supermercats inaugurarà la seva primera botiga al municipi a la carretera N-240 (carrer Alt Pirineu, 4). El nou establiment comptarà amb més de 1.000 metres quadrats de sala de vendes i un equip de 17 treballadors i treballadores.

Andorra la Vella.- Aldi continua empenyent el seu creixement a Catalunya amb l'obertura d'un nou supermercat a la Seu d'Urgell el pròxim 18 de juny. La cadena de supermercats inaugurarà la seva primera botiga al municipi a la carretera N-240 (carrer Alt Pirineu, 4). El nou establiment comptarà amb més de 1.000 metres quadrats de sala de vendes i un equip de 17 treballadors i treballadores.

Amb la nova obertura a la Seu d'Urgell, Aldi reforçarà la seva presència a Catalunya, regió estratègica en els seus plans d'expansió. Des d'inicis d'aquest any, la companyia ja ha obert un nou supermercat a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), el 15 de maig, i té prevista una nova obertura a Figueres (Girona) el 19 de juny i una altra al Garraf (Barcelona) en els pròxims mesos.

Un assortiment de marca pròpia i origen nacional que assegura vies d'estalvi

Aquestes inauguracions serviran per a acostar la seva opció de compra basada en productes de qualitat a preu més baix possible al màxim nombre de famílies catalanes. Al nou Aldi de la Seu d'Urgell, els clients podran trobar un assortiment amb el 86% dels productes de marca pròpia i el 80% d'origen nacional, gràcies al qual les famílies poden beneficiar-se de vies d'estalvi en la seva compra setmanal. A més, ALDI també ofereix ofertes puntuals i promocions en el seu assortiment habitual.

La companyia posa el focus en productes essencials per a oferir als seus clients a la regió una compra completa, còmoda, senzilla i al millor preu possible. Gràcies a aquesta estratègia, Aldi va tancar abril amb els preus un 14% més baixos respecte a la mitjana del sector, segons dades del panell de detallistes de Circana.

Notícies relacionades