Andorra la Vella.- Myandbank, el banc 100% digital d'Andbank, celebra el dia 28 de novembre el seu primer any de vida. Des del seu llançament, ha assolit 12.200 clients que no han pagat cap comissió en targetes, comptes o transferències. En un any, Myandbank, amb 84 milions d'euros en volum de negoci, s'ha posicionat com a pioner en la democratització de productes d'estalvi i d'inversió llançant una àmplia gamma de serveis per a qualsevol perfil: des d'un dipòsit al 3% fins a carteres indexades per a quatre perfils de risc diferents a partir de 150 euros, tal com reivindiquen els seus impulsors.
Els productes que més èxit han tingut durant el primer any de vida de Myandbank, a més de Bizum, són el compte al 2%, el dipòsit al 3% i la inversió en carteres i fons.
Segons la directora general adjunta d'Andbank, Marta Bravo, "els resultats del primer any mostren la necessitat que hi havia al país d'oferir un model de banca àgil i digital, amb comissions reduïdes i productes d'estalvi i d'inversió per a qualsevol perfil".
'Campanya Amic' i 'Campanya Nòmina' fins al 31 de desembre
Més de la meitat dels clients, 6.472 persones, s'han donat d'alta al banc a través de la 'Campanya Amic', vigent fins al 31 de desembre. A través d'aquesta campanya, el client pot guanyar fins a 200 euros, distribuint un 'codi amic' a un màxim deu d'amics o familiars que es donin d'alta i tinguin un mínim de 150 euros al compte.
Amb la 'Campanya Nòmina', Myandbank regalarà 30 euros al client només per domiciliar la nòmina, sol·licitar una targeta i tenir un saldo mínim de 150 euros. A més, podrà participar en el sorteig de 1.000 euros mensuals, que tindrà lloc el dia 7 de cada mes fins al desembre de 2023.
Myandbank disposa de suport telefònic en el cas que algun usuari necessiti ajuda o tingui algun dubte en algun del procés per donar-se d'alta. Així mateix, hi ha disponible un correu electrònic al qual els interessats poden enviar les seves consultes en horari no laboral.