Andorra la Vella.- Creand Crèdit Andorrà renova la certificació de qualitat ISO 9001:2015 i n'amplia l'abast a tots els departaments de l'àrea d'Inversions. Fins ara, l'entitat comptava amb el segell de qualitat per les àrees de Tresoreria, Gestió de balanç, Administració de mercats, Estructuració i Taula de distribució. Ara, s'ha fet extensiva la certificació a les àrees de Gestió d'Actius i d'Institucions Financeres, i s'ha ampliat també a una part dels processos operatius del departament de l'Oficina Central Administrativa i Corresponsalia, sota la dependència de la Central de Serveis Operatius.
Per la seva banda, la societat gestora Creand Asset Management ha rebut la conformitat del manteniment de la mateixa certificació, ja que serà l'any vinent quan, per periodicitat, toqui la renovació.
L'informe d'auditoria de gestió de l'empresa certificadora BSI, que ha fet les dues avaluacions, avala l'eficàcia d'un sistema de gestió de qualitat i de millora contínua per garantir la satisfacció del client. El procés de renovació d'aquesta certificació comporta un informe exhaustiu d'avaluació que ha permès comprovar que tots els requisits de la norma de gestió s'aborden amb eficàcia. La renovació demostra que l'entitat continua treballant pel compliment dels requisits que marca la norma, demostrant el seu lideratge, amb un enfocament als processos, riscos i oportunitats, i sempre donant respostes a les necessitats dels clients. I ara, amb l'ampliació de l'abast a altres àrees, consolida el seu compromís perquè la gestió de qualitat sigui més extensiva.
L'auditoria ha tingut en compte la finalització de la integració de Vall Banc i la consegüent incorporació tant de les carteres i els clients, com de part de l'equip. També s'ha tingut en compte el canvi de marca i el llançament del servei Bizum de pagaments instantanis.
Creand té el compromís amb "l'excel·lència" en la gestió i el servei que ofereix als clients i ho fa seguint les millors pràctiques internacionals i els més alts estàndards de qualitat.