Diumenge 24 de novembre de 2024
|
07:45 H
Una de les trobades anteriors de l'Andorra Convention Bureau.
Una de les trobades anteriors de l'Andorra Convention Bureau. (Foto: Andorra Turisme)
Empresa

Trobada per promoure l'oferta de turisme d'hivern al mercat francès

Andorra la Vella.- Amb l'objectiu de reactivar el posicionament d'Andorra com a destinació MICE, l'Andorra Convention Bureau (ACB) organitza aquests dies un viatge de familiarització, també conegut com a 'FAM trip', amb divuit agències de viatges franceses especialitzades en turisme de negocis i congressos per donar a conèixer l'oferta turística d'hivern. Els participants treballen amb clients del sector farmacèutic, cosmètic, assegurances, financer, moda i automoció.

Aquests professionals ja han arribat al país i s'hi estaran fins diumenge. Aquest divendres s'ha celebrat un acte de benvinguda, seguit d'una presentació de la destinació. Posteriorment han visitat Casa de la Vall i el Centre Històric d'Andorra la Vella. A part de descobrir la cultura del país, els participants aprofitaran per conèixer de primera mà les instal·lacions hoteleres dels membres de l'ACB que participen en aquest 'FAM trip', així com el Centre de congressos d'Andorra la Vella.

Dissabte serà moment de gaudir de les activitats a l'aire lliure a Grandvalira i a la nit, degustaran un sopar gastronòmic a un restaurant d'alçada situat a Vallnord-Pal Arinsal. També s'hi inclou una estada a Caldea-Inúu i altres activitats de lleure vinculades al turisme de negocis.

Aquesta acció s'emmarca dins el pla comercial aprovat pels membres de l'ACB i és el quart any que s'organitza un 'FAM trip' amb professionals francesos durant la temporada de neu.

La voluntat és donar a conèixer als professionals d'agències especialitzades en l'organització de congressos i turisme de negocis les possibilitats que ofereix Andorra a l'hivern a l'hora d'acollir aquest tipus d'esdeveniments, en un entorn segur, tot respectant les mesures sanitàries vigents davant la Covid-19.

En l'actual situació, es va considerar interessant continuar apostant per aquest tipus d'accions, ja que la tendència indica que els destins de proximitat amb propostes d'activitats 'team-building' en entorns naturals són ara mateix més atractius per les agències MICE a l'hora d'acollir aquest tipus d'esdeveniments. En aquest sentit, la resposta dels participants francesos ha estat positiva.

Notícies relacionades