En els pròxims cinc anys, el comú pretén desplegar el pla de dinamització turística que inclou la creació de la marca ‘Riberamunt’, una mena de ruta per les vuit poblacions que posi en valor les tradicions i els costums de la vida rural. És una de les apostes previstes per reactivar l'economia de la parròquia de cara a l'estiu i intentar recuperar els turistes perduts al país per culpa de la pandèmia.
El cònsol major d’Ordino, Josep Àngel Mortés, ha explicat al programa 'A l'alça' que la creació de la nova marca ‘Riberamunt’ "vol potenciar tots els camins de muntanya que hi ha al voltant de la parròquia, senyalitzar-los molt bé, tot i invertir a fons en el que és natura i turisme de natura". En aquest sentit, ha remarcat que el comú no hauria de fer grans inversions, sinó desenvolupar "campanyes de màrqueting per tal de vendre aquest producte, que va lligat amb la Reserva de la Biosfera, perquè al final el que volem és ensenyar el patrimoni natural que tenim a la parròquia".
La ruta 'Riberamunt' és un model allunyat de la massificació, que s’està treballant amb la definició dels diferents itineraris. Es vol tenir enllestit per la temporada d’estiu i es publicitarà a través d’una nova web destinada únicament a la promoció turística. "És evident que Ordino mai serà Vivand però sí que podem atraure el turisme que va a Vivand a la parròquia d’Ordino per veure altres coses i disfrutar del nostre patrimoni, i aquest és l’objectiu, complementar-nos; jo sempre ho he dit, a Andorra tenim la sort que les set parròquies tenim elements diferents, ens diferenciem moltíssim, però ens complementem tots", ha assegurat Mortés.