Escaldes-Engordany.- La campanya contra el càncer de mama impulsada per Andbank en col·laboració amb la firma de joies 'Shiori', ha permès vendre gairebé 600 polseres en un temps rècord, ja que en menys de 48 hores de l'inici de la campanya ja s'havien esgotat les existències. L'import total recaptat ha estat de 8.520 euros, i des de l'entitat afirmen que poder contribuir en la lluita contra el càncer és un dels compromisos més ferms que tenen amb la societat.
Sílvia Hernandez, 'alma máter' de 'Shiori' i dissenyadora de la polsera protagonista de la campanya s'ha mostrat molt satisfeta amb el resultat de la campanya i ha indicat que ha estat un plaer col·laborar amb Andbank. "M'emociona veure com amb una cosa tan petita i delicada pot motivar a la gent a lluitar per una causa tan important com aquesta", ha declarat, remarcant que és molt destacable haver assolit aquesta xifra en la situació que s'està vivint.
Andbank s'ha fet càrrec del cost de producció de les polseres perquè la xifra assolida amb les vendes es pugui destinar íntegrament a la lluita contra el càncer a través de la Fundació FERO, una fundació privada que té com a objectiu contribuir al desenvolupament de la recerca oncològica i amb la qual Andbank col·labora activament des de fa anys. A través d'un comunicat, l'entitat explica que avui en dia es diagnostiquen més dones amb càncer de mama que cap altre càncer. Segons l'informe anual editat per la Societat Espanyola d'Oncologia mèdica, el nombre de nous casos de càncer diagnosticats a Espanya l'any 2020 arribarà als 32.953.