Andorra la Vella.- MoraBanc reorganitza les seves oficines per optimitzar el servei minimitzant els riscos per als clients i els equips mentre duri la situación excepcional de pandemia per la Covid-19, i les consignes actuals marcades pel Govern. Els canvis són provisionals i s’aniran adaptant segons l’evolució de la situación sanitària, informa l'entitat aquest dimarts en un comunicat.
A partir d'aquest dimecres, el servei a les parròquies altes es centralitza. L’activitat de l’oficina d’Ordino es trasllada a l’oficina de la Massana, i la de Canillo a l’oficina d’Encamp. Des d’aquest dimarts l’oficina del Pas de la Casa està tancada.
A més de centralitzar l’atenció d’aquestes oficines, MoraBanc ha reforçat el personal amb equips independents que permetran la continuïtat del servei en qualsevol cas.
També s’han ampliat els recursos d’atenció telefònica i els clients disposen de diferents canals per fer les operacions sense anar a l’oficina com els caixers automàtics, la banca en línia i l’app.