Andorra la Vella.- Crèdit Andorrà alerta que certs clients estan rebent correus electrònics en nom de l'entitat en què se sol·liciten dades personals i financeres, així com contrasenyes dels usuaris. Davant d'aquesta situació, es recomana no interactuar amb el contingut del correu i "suprimir-lo de la safata d'entrada". Així doncs, des de la institució es recorda que mai s'ha d'introduir l'usuari o la contrasenya d'un compte a través d'un enllaç en un correu electrònic o per SMS.
Aquesta tècnica de ciberdelinqüència, anomenada 'phising', es produeix quan un estafador envia un correu electrònic fent-se passar per una persona o entitat per sol·licitar informació personal i financera, com ara la targeta de coordenades de l'e-Crèdit o el número de targeta de dèbit o crèdit.
És per aquest motiu que davant d'aquest cas, Crèdit Andorrà recomana no respondre els correus o els missatges de text on es demani aquesta informació i, en cas que s'hagi fet, canviar la contrasenya a l'instant; no confiar en aquells missatges que continguin faltes d'ortografia, i comprovar que l'adreça de correu del remitent no té caràcters estranys i conté els dominis de Crèdit Andorrà.