Divendres 22 de novembre de 2024
|
13:04 H
MoraBanc torna a guanyar, per segon any consecutiu, el premi 'Banc de l'Any'.
MoraBanc torna a guanyar, per segon any consecutiu, el premi 'Banc de l'Any'. (Foto: MoraBanc)
Sector financer

MoraBanc guanya, per segon any consecutiu, el premi 'Bank of the Year'

Andorra la Vella.- La revista The Banker, editada pel grup Financial Times, ha designat l'entitat financera MoraBanc com a Banc de l’Any 2019 a Andorra. Els premis 'Bank of the Year' valoren la capacitat de generar beneficis i assolir un avantatge competitiu per donar el millor servei als clients, un objectiu assolit per MoraBanc, que manté la seva línia ascendent i ja suma dos exercicis seguits amb un creixement del seu benefici. Aquesta dada ha estat valorada pel jurat juntament amb altres aspectes com la seva solvència, que s'ha incrementat fins arribar al 21,5% i la rendibilitat del patrimoni (ROE), que se situa en un 8,60%, unes xifres que superen la mitjana de la UE. MoraBanc ha rebut aquest reconeixement internacional per segon any consecutiu i ha guanyat el premi tres vegades en els darrers cinc anys.

El president de MoraBanc Pedro González Grau i el director general Lluís Alsina han recollit el premi aquest passat dijous en una gala celebrada a Londres. González ha destacat que l'entitat està formada per "un equip centrat en el client amb una gran capacitat de treball en un entorn propens al canvi, amb innovació i creativita". També ha assegurat que "aquests ingredients i l’ambició per créixer ens han donat el lideratge en un mercat cada cop més transparent, competitiu i exigent". Per a Alsina, "som un banc fort amb una oferta de valor competitiva que ens permet créixer de manera constant, i tenim molts reptes per endavant per mantenir aquesta línia. Creiem fermament en el que fem, i el compromís i el treball ens han portat aquest premi".

Els premis Bank of the Year, que atorga la revista The Banker, valoren la capacitat de generar beneficis i assolir un avantatge competitiu per donar el millor servei als clients, un objectiu assolit per MoraBanc.

Creixement, pla estratègic i aliances exclusives

MoraBanc ha consolidat la tendència positiva i al 2018 ha tornat a tancar l’exercici amb un creixement del seu benefici, en aquest cas del 2,3%. Les bones xifres del banc són el resultat de l’aplicació del pla estratègic que es va presentar fa uns mesos, amb un clar full de ruta que té com a palanques de creixement la proposta de valor diferencial, la innovació constant que permet disposar de la banca digital de referència a Andorra, una atenció al client excel·lent i acords amb 'partners' líders en el seu sector. En els darrers mesos, MoraBanc ha tancat col·laboracions exclusives amb Goldman Sachs Asset Management, Pyrénées, el grup líder en el sector 'retail' a Andorra i Cuatrecasas.

MoraBanc compta amb un equip de més de 300 persones i amb 6.420 milions d'euros sota gestió. Amb seu central a Andorra, té presència internacional amb dues gestores de patrimonis a Zuric i Miami.

Notícies relacionades