Dijous 21 de novembre de 2024
|
18:58 H
Productes exposats.
Productes exposats. (Foto: M. R. F.)
Cosmètica eròtica.
Cosmètica eròtica. (Foto: M. R. F.)
Llenceria.
Llenceria. (Foto: M. R. F.)
Cartell promocional.
Cartell promocional. (Foto: M. R. F.)
Empresa

L'erotisme arriba a Pyrénées

Andorra la Vella.- El Centre comercial Pyrénées d'Andorra la Vella ha dut a terme una iniciativa valenta i única amb la implementació d'un nou estand amb productes eròtics per tal de satisfer les necessitats més intimes dels seus clients. El nou Espais Pop-Up de Bijoux Indiscrets compta amb una gran diversitat de productes, des de llenceria "picant", fins a olis de diferents aromes i textures. D'altra banda, també s'ofereix la possibilitat d'adquirir per aquestes festes de Nadal el '12 Sexy Days', un regal que celebra el plaer femení i on s’hi poden trobar dotze accessoris icònics, com lligues atrevides, tapa mugrons brillants, esposes i braçalets, entre d’altres. La única norma del producte és que només es pot obrir una casella per dia.

L'Espais Pop-Up de Bijoux Indiscrets va obrir el 29 de novemebre i ho estarà fins al 16 de febrer de 2020. Amb aquesta iniciativa, Pyrénées fa una aposta per la qualitat dels productes exposats. Tal com han assegurat des del mateix centre comercial, "tots els productes exposats són d'una qualitat excel·lent, d'una marca reconeguda i molt elegants". Des del mateix Pyrénées, animen a la gent a visitar i fer-se amb algun d'aquests productes, doncs tal com han recalcat, "aquests temes s'han de tractar amb la màxima normalitat".

Productes 98% naturals a Pyrénées

Seguint amb aquesta tendència de noves implementacions de productes al centre comercial, fins al 12 de gener del 2020 Pyréenées posa al descobert el nou Espais Pop-Up Greenland a la planta baixa del centre comercial. Greenland ofereix tot un ventall de productes per a la higiene i la cura personal basats en ingredients 98% naturals. Els productes Greenland tenen l'atractiu d'estar formulats amb fruites dels cinc continents i diverses espècies, tractant l'estat d'ànim i aconseguint una textura i aromes que, tal com explica la marca, “fan que la dutxa i la cura diària siguin un autèntic plaer”.

Val a dir que el distintiu dels productes i el seu etiquetatge van ser premiats amb el Premi Finat Label, en la categoria de cosmètics el 2005 (col·lecció d'extractes de fruita), 2006 (col·lecció de làctics) i el 2008 (col·lecció de Bio = Logic). El seu fundador, Jan-Willem, era un estudiant forestal amb una alta estima per la natura, i un expert de les flors, les herbes i les fruites, i això el va portar a la seva passió per desenvolupar una firma de productes naturals, a un preu “accessible per a tothom”.

Notícies relacionades