Banc Sabadell ha anunciat la integració d'AmazonPay en els seus sistemes de pagament en comerços virtuals, que permetrà abonar les compres per Internet sense que l'usuari hagi de facilitar les dades personals i el seu número de targeta o la direcció on s'ha d'enviar el producte ja que només haurà d'escollir les que ja té predeterminades a Amazon. L'entitat catalana és la primera a Espanya que incorpora aquest servei i la segona a Europa després de les proves pilot que està duent a terme el banc italià Sella. D'aquesta manera, Banc Sabadell disposa de sistemes de pagament basats en targeta, solucions pròpies de la banca espanyola com Bizum i ara incorpora altres sistemes de pagament com AmazonPay per atendre la demanda dels comerços. La facturació en vendes en línia de Banc Sabadell ha augmentat un 30% l'últim any.
Segons el subdirector general de Banc Sabadell i director de Customer Solutions, Albert Figueras, l'objectiu del nou sistema de pagament és "oferir la més gran diversitat d'alternatives de cobrament perquè els compradors paguin amb el seu sistema de pagament habitual o preferit". Així mateix, afirma que amb AmazonPay "els comerços en sortiran beneficiats, ja que amb aquest sistema el temps de compra es redueix, cosa que augmenta la ràtio de conversió (les compres finals en l'e-commerce)".