Dilluns 25 de novembre de 2024
|
02:55 H
El president i la directora de la Unió Hotelera, Carles Ramos i Sarah-Jane Giménez.
El president i la directora de la Unió Hotelera, Carles Ramos i Sarah-Jane Giménez. (Foto: Arxiu ANA)
Empresa

La Unió Hotelera tanca un acord amb Economitza i Tot Per Hotels

Andorra la Vella.- El president de la Unió Hotelera d'Andorra (UHA), Carles Ramos, ha signat un acord de col·laboració amb el gerent d’Economiza i Tot Per Hotels, Daniel Santamaria, per crear un departament de compres en exclusiva per als associats de la UHA que vulguin formar-ne part. Gràcies a aquest acord un gestor especialitzat assessorarà i atendrà les peticions i necessitats dels hotels amb l’objectiu d’alleugerir-los l’estructura en matèria de compres, dotant d’un estalvi en recursos humans i sobretot en els processos i en els preus de compra. A més, els associats de la UHA podran gaudir d’un conjunt d’avantatges, descomptes i d’accions destinades a la millora en l’atenció, els serveis, la informació, i les novetats i tendències del sector.
Economitza és la primera plataforma de compra en línia gratuïta del Principat, especialitzada en el sector de l’hostaleria i la restauració. L’objectiu d’aquest acord és millorar el servei, estar sempre informats de tots els productes i sobretot obtenir un estalvi en les compres. Per altra banda, Tot Per Hotels és una empresa especialitzada en l’assessorament i la venda d’equipaments hotelers, que s’encarregarà, juntament amb la UHA, de l’organització d’una fira conjunta anual amb els fabricants, proveïdors i especialistes amb l’objectiu d’assessorar correctament en l’elecció dels productes.
Les dues empreses impartiran mensualment formacions específiques i gratuïtes per als associats, la primera sobre tendències en bufets, demostracions de cuina, elaboració d’escandalls, tendències de consums, problemàtiques comunes, estratègies de costos i de gestió, i Tot Per Hotels en farà sobre les tendències hoteleres, teixits, estalvi energètic, tecnologia aplicada als hotels, cursos i formacions, i cedirà el seu 'showroom' situat a Encamp, on es poden celebrar qualsevol mena de consultes tècniques, trobades, fòrums, veure mostres, catàlegs i rebre l’atenció més personalitzada.
Amb aquesta acció, la UHA permet als seus associats la possibilitat de reduir despeses i optimitzar els seus costos, així com oferir formacions per als professionals del sector i dotar-los d’espais de qualitat per a diferents projectes.

Notícies relacionades