El 2CV tornarà a fabricar-se a partir del 2022 amb un format totalment elèctric. D’aquesta manera seguirà el camí iniciat pel Mehari, un altre dels models mítics de Citröen i que la marca francesa ja fa alguns mesos que comercialitza amb un èxit remarcable especialment en destinacions turístiques d’estiu com l’illa de Formentera. Però a diferència del Mehari actual el nou 2CV utilitzarà la nova plataforma elèctrica del grup PSA anomenada CMP (Common Modular Platform) i que ja estrenen les versions elèctriques del DS 3 Crossback i del Peugeot 208. Aquesta plataforma modular elèctrica permet que el nou 2CV arribi a disposar d’una autonomia superior als 300 quilòmetres, segons apunten les primeres informacions.
Encara que aquest nou 2CV elèctric no arribarà fins al 2022 i tindrà en la seva estètica i la seva mecànica de zero emissions, Citroën introduirà en aquest model noves fórmules de 'carsharing' –cotxe compartit– en el mateix, una cosa que precisament, si va avançar al darrer saló de Ginebra amb el concept 'Ami-One'.