Andorra la Vella.- Crèdit Andorrà posa en marxa un nou canal d’atenció al client a través de WhatsApp, el servei de missatgeria instantània. El banc, pioner en oferir aquesta via de comunicació, busca ampliar el ventall de canals que posa a disposició dels seus clients i millorar la seva experiència a través de la digitalització. Aquest servei ofereix atenció directament a través del mòbil i ho fa en català, castellà i francès. Permet a l’usuari realitzar consultes sobre productes i serveis, ubicació d’oficines i caixers automàtics més propers en funció de la seva localització, horaris d’oficina i dies festius, entre d’altres consultes. També ofereix l’opció d’ampliar informació sobre les campanyes i promocions vigents o rebre suport en cas de dubte o incidència.
Per poder-lo utilitzar, l’usuari ha d’afegir a la seva llista de contactes del telèfon mòbil el número +376 320 888 i ja podrà iniciar la conversa des de l’aplicació WhatsApp. Per motius de seguretat i confidencialitat, no s’oferirà ni se sol·licitarà informació sobre dades personals, ni es realitzarà operativa financera per aquesta via. Crèdit Andorrà està immers en un procés de transformació digital amb la finalitat d’innovar en serveis, canals i personalització de la gestió. En aquest sentit, el banc ha presentat noves plataformes tecnològiques com Merkaat, el primer assessor en inversions digital d'Andorra, que permet als clients una gestió integral de les seves inversions, i ha estat pioner en iniciatives com el pagament mòbil, amb l’aplicació Crèdit Wallet o la incorporació de pagament 'contactless' a les targetes.