La cadena de botigues de productes càrnics i alimentaris bonÀrea, impulsada pel grup BonÀrea Corporació amb seu a Guissona (Lleida), preveu tancar el 2019 amb 500 establiments. El 2018 ha obert 22 botigues de nova creació i n'ha ampliat quinze, algunes d'elles amb canvi de local, fins arribar als 489 establiments, ha informat BonÀrea Corporació en un comunicat. L'exercici del 2018 ha estat el de més creixement en nous establiments a zones en què ja era present (Lleida, Girona, Tarragona, Barcelona, Saragossa, Osca, Terol i Castelló), a les comunitats de Madrid, La Rioja i Navarra i s'han inaugurat els primers establiments al País Valencià. A Andorra té tres botigues a la Massana, Andorra la Vella i Sant Julià de Lòria.
L'empresa bonÀrea està especialitzada en la venda d'alimentació amb un procés totalment integrat, des de la producció ramadera, passant per l'elaboració i finalitzant amb la venda directa al consumidor, tot sense intermediaris. Aquest model productiu, basat en l'economia circular, permet simplificar processos i actors, reduir despeses i ser molt eficients, amb l'objectiu final de poder oferir productes al millor preu –un 30% més econòmics de mitjana– i de la màxima qualitat.
A més de les inversions a les botigues bonÀrea, el grup segueix amb la implantació i desenvolupament de nous productes com les seves 50 noves referències durant el 2018.