El fundador i director general d'Iniced, Fernando Ramoneda i Ignasi Martín, responsable digital de MoraBanc han explicat aquest dijous a l'Espai Innovació com millorar l'experiència dels clients. Ho han fet en la segona sessió dels 'Matins Actua', que ha comptat amb molta assistència d'empresaris i d'emprenedors.
La ponència ha plantejat que en un món on cada vegada ens movem més per experiències, on les empreses han de posar al client en el centre de la seva organització, és imprescindible conèixer com realitzar un 'customer road map', les seves implicacions, quins passos s'han de tenir en compte i com una microsegmentació marca la diferència entre un servei que compleix les expectatives i un servei excepcional. També s'ha fet esment a la importància que té el client com a ambaixador d'una marca.
Les empreses que proporcionen una millor experiència, creixen clarament per sobre de la mitjana dels seus sectors i a l'inrevés. Les que proporcionen una pitjor experiència pateixen l'efecte contrari. Per tant, tenint una bona experiència de client no només millora la fidelitat, sinó també l'atracció.