El gegant suís de l'alimentació Nestlé ha anunciat aquest dimecres el llançament mundial d'una nova gamma de productes Starbucks per gaudir a casa que començarà a comercialitzar "en els propers dies" a diversos mercats d'Àsia, Europa, l'Amèrica Llatina, Pròxim Orient i els Estats Units. Aquesta nova gamma, que consta de 24 productes, inclou cafè en gra, cafè molt, així com les primeres càpsules Starbucks per als sistemes de Nespresso i Nescafé Dolce Gusto, i suposa el primer llançament de productes des que les dues companyies es van unir formalment l'agost del 2018 per crear una aliança mundial en l'àmbit del cafè.
A través d'aquesta aliança, Nestlé té els drets perpetus per comercialitzar productes de cafè i te d'Starbucks per al mercat de gran consum i fora de casa a tot el món, fora de les cafeteries Starbucks, excloent els productes a punt per beure. "Amb Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ara té la millor cartera de cafès per delectar els consumidors de tot el món", ha afirmat Patrice Bula, vice-president executiu, cap d'Unitats de Negocis Estratègiques, Màrqueting, Vendes i president de Nespresso.
"Els nostres dos equips han fet un treball excepcional en només sis mesos desenvolupant una gamma de nous cafès prèmium, elaborats amb cura i passió, combinant el coneixement de Nestlé en cafè i sistemes amb l'experiència d'Starbucks en el torrat i la mescla de cafès", ha afegit. "L'anunci d'aquest dimecres amplia encara més l'abast global de la marca Starbucks a mesura que ens expandim a nous canals com a part d'una aliança mundial de cafè amb Nestlé", ha assenyalat John Culver, president del grup Starbucks International, Channel Development and Global Coffee and Tea.
"Estem molt satisfets de poder oferir els nostres cafès prèmiums d'alta qualitat d'Starbucks als clients perquè els consumeixin a casa seva a través dels sistemes més coneguts al món, Nespresso i Nescafé Dolce Gusto", ha postil·lat.