Dissabte 23 de novembre de 2024
|
19:22 H
La cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol, durant l'acte.
La cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol, durant l'acte. (Foto: M. R. F.)
The Shopping Mile és l'eslògan amb el qual s'ha batejat el nou Eix Central.
The Shopping Mile és l'eslògan amb el qual s'ha batejat el nou Eix Central. (Foto: M. R. F.)
La cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol; el ministre de Turisme, Francesc Camp; la presidenta de l'Eix Central d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, Sonia Yebra, i la cònsol major d'Escaldes-Engordany, Trini Marin.
La cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol; el ministre de Turisme, Francesc Camp; la presidenta de l'Eix Central d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, Sonia Yebra, i la cònsol major d'Escaldes-Engordany, Trini Marin. (Foto: M. R. F.)
Innovació

The Shopping Mile, el lema de la unificació comercial de Meritxell, Vivand i Fener Bulevard

Andorra la Vella.- The Shopping Mile és la nova marca conjunta de la capital i Escaldes. Aquest dimecres s'ha celebrat l'acte de presentació del nou Eix Central d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany (ECAEE). Aquesta iniciativa és el fruit de molts anys d'esforços per unificar, en una de sola, les associacions de comerços actuals. Com ha dit la cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol, "això és una unió, no pas la desaparició de les associacions actuals".

El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha recalcat que "després de sis anys, es reconeix que aquesta iniciativa va ser una bona decisió", i descriu el nou eix central com "un eix amb identitat visual" i afegeix que "té gran oferta comercial i de primeres marques". De la seva banda, Conxita Marsol ha dit que "aquest eix és el futur, però ara per ara ja és una realitat".

La presidenta de The Shopping Mile, Sonia Yebra, ha volgut fer especial èmfasi en què "s'ha de motivar als nous socis a participar en aquest projecte". Per la cònsol major d'Escaldes-Engordany, Trini Marín, el nou eix central representa la unió "d'entesa i de treballar conjuntament en un espai públic de qualitat que té en compte l'àmbit social i cultural".

Els objectius que des de l'associació s'han marcat són, en primer lloc, homogeneïtzar la imatge de l'eix central. D'aquesta manera, poder crear una imatge única i reconeguda a escala internacional. També es pretén transmetre de forma atractiva i senzilla l'amplitud de l'oferta comercial de l'eix central. Cal destacar que la longitud total de la zona de compres serà d'1,5 quilòmetres de llargada.

La nova entitat vol que la imatge sigui entenedora per a qualsevol mena de públic i de qualsevol nacionalitat. Aquesta és una de les raons per les quals s'ha decidit utilitzar un anglicisme en l'eslògan ja que, com ha dit Francesc Camp, "l'anglès és un idioma universal, i de fet, és una idea que ens van aconsellar".

L'ECAEE pretén també estar a la ment de totes aquelles persones que viatgin a Andorra per motius comercials, amb l'objectiu que pensi en el país com un exemple a seguir pel que fa al comerç, el qual, en paraules de Camp, "està passant per moments molt durs".

L'acte d'inauguració se celebrarà a partir del pròxim 2 de febrer. La imatge estrella de l'esdeveniment serà el prestigiós ratolí Michey Mouse, arran d'un acord amb la companyia, i també per la celebració dels 90 anys del personatge.

Notícies relacionades