Dilluns 25 de novembre de 2024
|
12:43 H
El responsable de marca, Hèctor Grau, i el director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, durant la roda de premsa d'aquest dilluns.
El responsable de marca, Hèctor Grau, i el director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, durant la roda de premsa d'aquest dilluns. (Foto: B. N.)
La nova imatge d'Andorra Telecom.
La nova imatge d'Andorra Telecom. (Foto: B. N.)
Empresa

Andorra Telecom estrena una marca més directa, propera i adaptada a l’entorn digital

Andorra la Vella.- Andorra Telecom ha presentat l'evolució de la seva marca, que engloba no només el logotip sinó també el catàleg de productes, les marques paral·leles i la comunicació amb l’usuari. Així, s’aposta únicament per la denominació Andorra Telecom i s’elimina la resta de noms comercials (Mobiland, Clic, Som i STA) que, tal com explica el director general de l’empresa Jordi Nadal, poden provocar confusió entre els clients. “Andorra Telecom situa a la perfecció la nostra activitat i el nostre origen i funciona tant en l’àmbit local com en l’internacional”, ha explicat.

El logotip de la companyia ha estat objecte d’una transformació important buscant la màxima proximitat amb els usuaris. S’ha optat per substituir les lletres majúscules per les minúscules per transmetre, en l'entorn digital, una imatge més planera i relaxada, alhora que s’ha introduït un element gràfic. Es tracta de quatre franges inspirades en la forma del país i de les muntanyes, quatre franges que es visualitzen en moviment constant i que posen de relleu l’adaptació al canvi de la companyia. Una altra de les modificacions introduïdes és que el logotip s’ha dissenyat amb la possibilitat d’utilitzar-lo en dues línies per millorar-ne la visibilitat i permetre una major adaptació a tots els suports de comunicació.

On no hi ha hagut canvis és en el color corporatiu. “El magenta ens identifica. L’usuari relaciona amb molta facilitat aquest color amb nosaltres. És un dels nostres actius de marca”, ha manifestat Nadal. No obstant, com diu el responsable de marca de la companyia, Hèctor Grau, sí que s’ha enriquit la paleta cromàtica introduint dos colors secundaris com són el groc intens i el blau marí per identificar aquelles campanyes i productes adreçats als particulars o les empreses, respectivament. “Disposar de majors opcions ens permet segmentar la comunicació però sense renunciar als trets que ens fan recognoscibles”.

El nou projecte de marca, presentat aquest dilluns, inclou també el que tècnicament es coneix com el to de veu, o la manera en què la companyia s’adreça als seus clients. “El que s’ha buscat és un llenguatge directe i planer, que connecti amb els nostres usuaris, sense tecnicismes innecessaris”, ha apuntat Hèctor Grau: “Es tracta que siguem capaços de tractar de manera diferenciada cada persona i que ens adaptem a l’interlocutor”. El to de veu s’aplica en tots els canals que la companyia usa per comunicar-se amb el client, com són l’agència comercial, l’atenció telefònica, les xarxes socials, fulletons comercials, la web i l’app.

Accions de Más Móvil

D'altra banda, Nadal s'ha referit a la venda d'accions de Más Móvil per part d'Andorra Telecom. Ha dit que la companyia ja no té cap acció i ha afegit que la venda ha generat una plusvàlua de 27 milions. Sobre el terreny on s'havia d'aixecar l'edifici The Cloud, Nadal ha reiterat que serà una cosa que haurà de decidir el proper govern. Ha recordat que hi ha un acord amb el comú d'Andorra la Vella perquè la corporació utilitzi la part posterior del terreny "i que estarà així els propers sis o vuit mesos".

Notícies relacionades