Aprofitant l'acord de patrocini signat entre l'equip de rugbi occità de l'Stade Toulousain i Andorra Turisme, deu empreses membres de l'Andorra Convention Bureau (ACB) han participat aquest dijous en un seminari a Tolosa per donar a conèixer l'oferta de turisme de negocis del país al mercat francès. L’objectiu d’aquesta acció ha estat promoure l’oferta especialitzada d’Andorra per a l’organització d’esdeveniments MICE (congressos, reunions, seminaris, incentius, etc.) durant tot l’any i en especial, coincidint amb l’inici de la temporada d’hivern.
A la trobada hi han participat unes 30 persones procedents d'empreses franceses patrocinadores de l'Stade Toulousain de sectors com ara l'aeronàutica, les asseguradores, els serveis, l'automoció o bé el farmacèutic. Moltes d’aquestes empreses han manifestat el seu interès en celebrar aquest hivern alguns dels seus esdeveniments a Andorra, tot aprofitant la varietat d’oferta existent.
L'ACB mantindrà durant l’any vinent diferents reunions professionals d’aquest estil amb la voluntat de continuar donant a conèixer la destinació d’Andorra per al turisme de negocis, i així generar activitat en aquest segment de mercat. L’Stade Toulousain és un dels clubs de rugbi més coneguts del món. Posseeix el rècord del nombre de títols de campió de França (19, davant l'Stade français amb 13 i l'AS Béziers amb 11) i el de nombre de copes d'Europa (4). L'equip de Tolosa és també l'únic equip europeu en haver participat en totes les edicions de la Heineken Cup des de la seva creació. És també el que ha disputat el major nombre de partits en aquesta competició i el que ha marcat el major nombre de punts, així com el major nombre d'assajos.