Dilluns 25 de novembre de 2024
|
19:50 H
La ministra de Funció Pública i Reforma de l'Administració, Eva Descarrega, va presentar el mes de maig el primer terminal 'Happy or not'.
La ministra de Funció Pública i Reforma de l'Administració, Eva Descarrega, va presentar el mes de maig el primer terminal 'Happy or not'. (Foto: Arxiu ANA)
Empresa

L'experiència a Tràmits del Govern impulsa Hari GC en el sector de les administracions públiques

Andorra la Vella

L'empresa Hari GC vol aprofundir en el sector de les administracions públiques, després de l’experiència reeixida amb el Govern d’Andorra, per al qual s’han fet enquestes de satisfacció dels tràmits d’atenció al públic. Per entrar amb força a aquest sector, vol fer proves a Barcelona i Madrid amb vint terminals que mesuraran tant la satisfacció de ciutadans com de turistes que es confrontaran per elaborar un 'Happy City Index'.

Hari GC és la representant per Andorra i Espanya de HappyOrNot, l’empresa finlandesa que n’ha esdevingut líder mundial. HappyOrNot va ser fundada el 2009 per Heikki Väänänen i Ville Levaniemi, enginyers informàtics a qui la caiguda de Nokia va obligar a muntar el seu propi negoci. Actualment, aquesta empresa que ocupa 200 persones ja disposa de més de 50 milions de terminals disseminats en 160 països.

El soci director d'Harti CG és Àngel Daban i al Principat, a més del Govern, també treballen per Andorra Telecom. A la seva cartera de clients hi ha, entre d'altres, ENCE, Leroy Merlin, Boston Consulting Group, Volvo Ocean Race, Abacus, Colt, Microsoft, Ikea, Zara, Banc de Sabadell, Aena, Holcim-Lafarge i Resa.

El Govern va inaugurar, el mes de maig, quatre aparells de mesura del grau de satisfacció dels ciutadans amb l'atenció rebuda al Servei de Tràmits de l'edifici administratiu del Govern, de l'edifici del Prat del Rull, del Servei d'Immigració i del departament del Medi Ambient. Els usuaris poden manifestar la seva opinió a través de quatre botons amb diferents cares i colors. Gràcies a aquesta eina, l'administració podrà analitzar el servei que està oferint i preveure accions de millora.

La ministra de Funció Pública, Eva Descarrega, i la coordinadora de la Reforma de l’Administració, Montse Font, van fer la presentació amb la voluntat de modernitzar l'administració i millorar l'atenció a l'usuari. Segons Descarrega, aquesta eina permet una comunicació clara, transparent i efectiva del ciutadà amb l'administració.