Pocophone, la segona marca de Xiaomi, centrarà la seva activitat en els dispositius mòbils d'altes prestacions i alta gamma. En un comunicat, el responsable de Producte de Pocophone, Jai Mani, ha anunciat la creació d'aquesta marca, la segona dins de Xiaomi, que s'encarregarà de fer "telèfons intel·ligents potents amb la tecnologia que realment importa".
Mani ha assenyalat que aquesta marca, que de manera abreujada denomina Poco, farà feina per “canviar” la tendència actual, per la qual la innovació en la indústria s'ha "reduït", alhora que els preus de les naus capitanes "han augmentat sigil·losament" fins a aconseguir els de la "marca dels mil dòlars".
El responsable de Producte ha avançat un primer dispositiu, amb el qual, com ha explicat, tornaran al sistema bàsic i se centrarà completament en la velocitat "del món real". Pocophone compta amb el suport de Xiaomi, i com a part d'aquesta companyia, aprofitarà la seva infraestructura per "garantir la qualitat més alta".
Xiaomi va obrir la seva botiga a l’avinguda Meritxell Andorra la Vella el dissabte 4 d’agost, fet que va generar importants cues. La inversió ha estat de mig milió d’euros i els seus promotors esperen facturar uns cinc milions d’euros anuals.
Des de la primavera passada, Xiaomi inclou el català als seus telèfons mòbils com Samsung, Huawei, Apple, BQ i LG. Només algunes empreses amb moltes menys vendes, com Motorola, es resisteixen a incloure'l. Xiaomi ha anat grimpant posicions dins el mercat europeu i espanyol. A Europa és ja la quarta empresa amb més vendes, per darrere de Samsung, Apple i Huawei, i a Espanya el mes de maig va superar Apple i es va situar en la tercera posició.