Nocilla celebra el seu 50è aniversari des que el 1968 es llancés al mercat aquesta crema de cacau que ja acumula més de 700 milions d’envasos venuts i, a Espanya, està present en més de cinc milions de llars.
Després de mig segle, Nocilla es manté com a marca líder en la seva categoria i ara ha decidit renovar la seva recepta per adaptar-se a les noves demandes del consumidor, ha informat en un comunicat. Així, ha substituït l'oli de palma a tots els productes de l'ensenya per oli de girasol alt oleic i llard de cacau, mantenint el sabor de sempre però reduint en més d'un 40% els greixos saturats en el perfil nutricional del producte.
A més, la marca va presentar fa uns mesos la seva última varietat, Nocilla 0% sucres afegits, ara també sense oli de palma i amb tot el sabor de la versió original. Nocilla també ha creuat fronteres i està present en prop de 40 països, arribant a tenir una important presència a Bangladesh (el seu principal mercat a l'exterior), l'Aràbia Saudita, el Marroc i Líbia, entre uns altres. Nocilla és una de les marques icòniques a l’estat espanyol, sobretot perquè fa dècades que els seus anuncis televisius són presents a les llars.