Dilluns 25 de novembre de 2024
|
20:56 H
El logotip dels 50 anys de Nocilla.
El logotip dels 50 anys de Nocilla. (Foto: Nocilla)
Empresa

Nocilla arriba als 50 anys amb més de 700 milions d'unitats venudes

Andorra la Vella

Nocilla celebra el seu 50è aniversari des que el 1968 es llancés al mercat aquesta crema de cacau que ja acumula més de 700 milions d’envasos venuts i, a Espanya, està present en més de cinc milions de llars.

Després de mig segle, Nocilla es manté com a marca líder en la seva categoria i ara ha decidit renovar la seva recepta per adaptar-se a les noves demandes del consumidor, ha informat en un comunicat. Així, ha substituït l'oli de palma a tots els productes de l'ensenya per oli de girasol alt oleic i llard de cacau, mantenint el sabor de sempre però reduint en més d'un 40% els greixos saturats en el perfil nutricional del producte.

A més, la marca va presentar fa uns mesos la seva última varietat, Nocilla 0% sucres afegits, ara també sense oli de palma i amb tot el sabor de la versió original. Nocilla també ha creuat fronteres i està present en prop de 40 països, arribant a tenir una important presència a Bangladesh (el seu principal mercat a l'exterior), l'Aràbia Saudita, el Marroc i Líbia, entre uns altres. Nocilla és una de les marques icòniques a l’estat espanyol, sobretot perquè fa dècades que els seus anuncis televisius són presents a les llars.