Una dotzena de comerciants andorrans participen en un 'retail tour' a Londres que organitza la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis. Durant l'estada de tres dies analitzen les estratègies comercials que s'estan desenvolupant a la ciutat amb l'objectiu de poder definir un posicionament clar i diferenciat del seu model de negoci.
Londres respon, gairebé, a totes les demandes de la societat. Els empresaris recullen, a una velocitat vertiginosa, l'estil de la vida de la societat actual i saben mostrar cap on està envolucionant el comerç: les botigues de l'estil. El punt de venda és el lloc on es posa de manifest la fusió cultural d’arreu del món. L’especialització és un element important i destaquen els nous formats de botiga alimentària i de moda i complements. Londres va ser, és i serà un referent per a les empreses amb voluntat de canvi i de progrés.
El punt de venda és el lloc on es posa de manifest la fusió cultural d’arreu del món. L’especialització és un element important i destaquen els nous formats de botiga alimentària i de moda i complements. Londres va ser, és i serà un referent per a les empreses amb voluntat de canvi i de progrés. Aquesta estada permet als comerciants treballar el concepte comercial, reflexionar sobre l'èxit i la viabilitat d'un producte, detectar noves tendències i hàbits del consumidor i replantejar l'estratègia de la seva empresa.