Andorra Telecom llança unes càpsules informatives en les quals el director del Museu Carmen Thyssen Andorra d'Escaldes-Engordany, Guillem Cervera, explica amb exemples com els visitants poden complementar informació de les obres exposades o dels seus autors. Unes pantalles interactives permeten descobrir què passava al món en el moment en què l'artista estava pintant l'obra. És una forma de connectar-se amb l'art i descobrir, al mateix temps, els detalls que s'amaguen darrere de cada traç.
La parapública és el principal patrocinador del museu i la seva col·laboració té com a eixos l'ús de les noves tecnologies per millorar l'experiència del visitant i el vessant més formatiu. L'aportació d'Andorra Telecom és de 75.000 euros per al finançament de quatre pantalles, tres de 46 polzades i una de 52 polzades. El museu proposa com a eina fonamental l'ús de les pantalles digitals interactives com una eina essencial per contextualitzar i aprofundir en les obres i per potenciar les sessions educatives.
Les pantalles interactives es trobaran tant a la mateixa sala d'exposicions com a l'espai Edu Carmen Thyssen. Aquesta sala pedagògica preveu integrar-se plenament en els programes i activitats dels diferents sistemes escolars del país així com de la Universitat d'Andorra. En aquests moments, el museu ja té previst un projecte de visites dinamitzades i tallers per treballar amb grups d'infants. El director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, ha destacat que l'oferta del museu s'ajusta a la perfecció al programa de patrocinis que ha posat en marxa Andorra Telecom i que té la innovació i la formació com a dos aspectes claus.
Nadal ha volgut subratllar igualment la projecció internacional que representa lligar-se a una marca de prestigi i projecció com és Thyssen en un moment en què la companyia comença fer els seus primers passos en el mercat internacional. En aquest sentit, l'edició de les càpsules és un pas més per enfortir la col·laboració entre Andorra Telecom i el Museu Carmen Thyssen Andorra.