MoraBanc ha presentat la seva adaptació a l'oferta digital al Revolution Banking. Ho ha fet mitjançant el seu director de Banca Digital, Ignasi Martín, que ha explicat a l'ANA Economia que la primera acció "va ser dur a terme una anàlisi del concepte de la identitat digital preguntant als accionistes, als clients i als proveïdors la seva opinió sobre com havia de ser aquesta identitat digital del banc". Aquí entren en joc conceptes com els colors o la imatge. El juliol del 2016 va entrar en funcionament la nova pàgina web i el desembre del 2017 la banca 'on line', que Ignasi Martín destaca per "ser molt innovadora i amb processos fàcils". Martín indica que "a MoraBanc som punters en aquest tema i per arribar-hi hem buscat aliances amb 'fintechs' (tecnologies financeres) que portaven anys treballant en les plataformes dels mercats financers".
MoraBanc ha anat ampliat la seva plataforma de inversió integrant a la seva aplicació mòbil les operatives del mòdul de valors. Aquest avançat sistema de gestió d’inversions a través del mòbil, que ja estava disponible a la banca en línia, se suma a un 'broker online' d’última generació, un simulador de carteres virtuals i els cercadors avançats de moviments, valors i continguts, consolidant així MoraBanc Digital com la plataforma bancària més completa i avançada del país.
L’adaptació de MoraBanc a l’oferta digital ha estat premiada amb el títol de ‘Millor banc digital d’Andorra 2017’ i ‘Millor aplicació de banca mòbil d’Andorra 2017’, atorgats per la revista World Finance. El projecte s’ha desenvolupat durant dos anys. El creixement mensual d’usuaris de l’aplicació és del 7,5% i l’increment anual dels usuaris de la banca ‘on line’ ha crescut un 34% del 2016 al 2017. El projecte ha estat liderat des del principi per Ignasi Martín, que hacia estat director de l’àrea de Banca Digital de Catalunya Caixa. "Avui disposem de la web pública més ben valorada del mercat andorrà i una banca en línia funcional i pràctica que satisfà les necessitats de diferents perfils de clients (economies domèstiques, negocis i perfil inversor)", conclou Martín.
El Revolution Banking, que ha arribat a la tercera edició, s'ha fet a Madrid. És l'esdeveniment anual que reuneix els professionals del nou ecosistema financer espanyol. Més de 60 experts d'entitats bancàries s'han donat cita per tractar temes innovadors com 'Openbanking', 'Marketplace', 'Digital Onboarding' o moneda digital, entre molts altres aspectes de la banca del futur. L'esdeveniment de la banca del futur ha debatut sobre legislació, noves tecnologies, mitjans de pagament, així com del desenvolupament de negoci al voltant de les exigències de PSD2, MiFID II i GDPR.
Revolution Banking 2018 ha comptat amb sis sessions, sis casos d'èxit internacionals, entre ells el de MoraBanc i més de 60 ponents. Tot això per arribar a descobrir com serà el futur de la banca en l'entorn PSD2, com aconseguir innovació i agilitat per atraure els clients, quins seran els mètodes d'autenticació en l'era de l''Openbanking' o quins són els possibles usos d'intel·ligència artificial en la banca.
La trobada ha començat amb una intervenció especial de Víctor Rodríguez Quejido, director general de Política Estratègica i Afers Internacionals de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), per comentar l'enfocament de l'entitat sobre les monedes digitals. Posteriorment s'han dut a terme diversos panells d'experts, en les diferents sessions paral·leles, en què s'ha comptat amb la participació de portaveus de grans entitats financeres com BBVIA, Bankia, Evo Banc, Banc Santander o Imaginbank.
La novetat d'aquesta edició ha estat una Màquina del Temps, en la qual els assistents, ponents i patrocinadors han pogut predir quin creuen que serà el futur de la banca el 2019, de manera que puguin corroborar les seves prediccions en la següent edició. Entre els patrocinadors més destacats es troben TEMENOS, Akamai Netalliance, Telefónica, Atmira digital, Denodo, GFT, Liferay o Thomson Reuters.