Vall Banc encara el 2018 amb un pla de millora que implica una inversió de més de quinze milions d'euros. Entre els projectes que es desenvoluparan destaca el pla d'embelliment i modernització de la seu central, ubicada a l'avinguda Carlemany, amb unes obres que convertiran l'edifici actual en un espai multidisciplinar d'atenció al client, on s'integraran els punts d'informació i comunicació actuals per esdevenir punts d'atenció de fàcil accés per als usuaris. Aquest dimecres, l'entitat inicia la transformació del futur espai d’atenció al client ubicat al carrer de la Unió, així com els espais de reunions ubicats a la sisena planta. Tot plegat, valorat en més de quatre milions d’euros. Aquest pressupost també preveu la transformació de l’oficina de l’avinguda Carlemany, a Escaldes-Engordany.
La reforma és la continuïtat de les obres d'embelliment de la façana que es van realitzar a finals de l’any passat. El pla de transformació també preveu el tancament de l’oficina del Pas de la Casa els pròxims mesos, ja que l’entitat vol centrar els esforços en l’atenció en banca privada i 'weath management' de les parròquies centrals i la Massana. Tot i això, es mantindrà el caixer del Pas de la Casa i els usuaris en tenen un de nou a l'avinguda Verge de Canòlich de Sant Julià de Lòria, al costat mateix de la cèntrica plaça de la Germandat.
Alhora, Vall Banc preveu fer una inversió de més de dotze milions d’euros per seguir impulsant la millora en els sistemes i la digitalització de l’entitat. L’objectiu de l’entitat és oferir els millors serveis de banca privada i 'wealth management' a escala internacional. Per aquest motiu, l’aposta per la transformació digital, l’eficiència i l’eficàcia són elements indispensables per complementar el tracte personalitzat.