Dissabte 23 de novembre de 2024
|
06:23 H
Una imatge del nou servei que Crèdit Andorrà ha posat en marxa.
Una imatge del nou servei que Crèdit Andorrà ha posat en marxa. (Foto: Crèdit Andorrà)
Sector financer

Crèdit Andorrà posa en marxa un assessor en inversions digital

Andorra la Vella

Crèdit Andorrà ha posat en marxa el primer assessor en inversions digital d’Andorra, Merkaat, un nou servei que suma la tecnologia i la innovació als serveis d’assessorament que ofereix el banc. Aquest servei, accessible des de la banca en línia e-Crèdit, permet als clients una gestió integral de les seves inversions: els ofereix assessorament personalitzat, els dona propostes d’inversió a partir del seu perfil de risc i les seves preferències, i alhora els permet executar de manera immediata ordres de compra i venda de fons d’inversió custodiats per Crèdit Andorrà. L’usuari pot tenir un control global de la seva inversió des d'aquest servei.

El servei ofereix un assessorament digital híbrid. Així, d’una banda, incorpora els beneficis i l’eficiència dels serveis automatitzats de l’era digital; de l’altra, disposa d’un equip d’experts per ajudar el client a prendre decisions relacionades amb les seves inversions amb informació qualitativa i argumentació tècnica sobre les recomanacions de compra i venda.

Segons posen en relleu des de Crèdit Andorrà, Merkaat es diferencia de la resta de plataformes robotitzades perquè compta amb un equip d’experts que fa un seguiment constant de les carteres dels clients, i perquè ofereix als clients una proposta d’inversió sobre la base d’una selecció de fons 'boutique' personalitzable i sota una perspectiva d’arquitectura oberta, tenint en compte els millors criteris d’inversió i analitzant totes les gestores amb independència.

A més, Merkaat disposa d’una tecnologia avançada en seguretat i usabilitat per fer de la plataforma una eina fàcil d’utilitzar, segura per als clients i escalable.

Aquest servei s’emmarca en el procés de transformació digital en què està immers Crèdit Andorrà per innovar en canals i millorar el servei al client.

Notícies relacionades